پیجینگ تحت شبکه

    محصولات مرتبط در فروشگاه

پیجینگ تحت شبکه

سیستم پیجینگ در دو نوع آنالوگ و پیجینگ تحت شبکه و یا ترکیبی از دو تکنولوژی در بازار موجود می باشند، هر دو سیستم مزایا و معایب خود را دارند، اما با پیشرفت شبکه و انعطاف پذیری بالای سیستم های تحت شبکه، بیشتر استفاده سازمان ها به سمت این تکنولوژی رفته است، در سیستم پیجینگ شبکه از اسپیکر تحت شبکه که به دو صورت اسپیکر سقفی و اسپیکر ستونی و بلندگوی شیپوری موجود می باشند استفاده می شود. قیمت پیجینگ شبکه هم با توجه به امکانات فراوان قابل رقابت با سایر سیستم ها می باشد.

مزایای پیجینگ تحت شبکه :

در اینجا توضیحاتی در مورد پیجر و اسپیکر تحت شبکه داده شده است که می تواند خصوصیات این سیستم و مزایای آن نسبت به سیستم آنالوگ را بیان نماید.

سیستم پیجینگ شبکه شامل اسپیکر تحت شبکه که این اسپیکرها از پروتکل sip پشتیبانی می کنند می باشد که خود این اسپیکرها در سه مدل: اسپیکر سقفی ، ستونی و شیپوری موجود می باشند. که البته این اسپیکرها در توان های مختلف از ۱۰ تا ۱۲۰ وات می باشندو همچنین بلندگوهای شیپوری موزیکال که با تعبیه توئیتر در آن برای پخش موسیقی مناسب تر و با کیفیت تر می باشد.

همچنین یک سرور برای سیستم در نظر می گیریم که شامل نرم افزار های مورد نیاز جهت پیکربندی اسپیکر ها و موزیک و اذان و… می باشد

در زیر تصاویر مربوطه را مشاهده می نمایید:

اسپیکر شبکه
        اسپیکر سقفی

 

اسپیکر تحت شبکه
        اسپیکر ستونی

 

اسپیکر شیپوری شبکه
        اسپیکر شیپوری

همچنین جهت انجام کنترل و مدیریت اسپیکرها یک سرور که بر روی آن یک مرکز تلفن voip جهت مدیریت اسپیکرها و نرم افزار اختصاصی جهت پخش اذان و… نصب می باشد.

بلندگو ها با اتصال به سامانه تلفنی تحت شبکه، قابلیت دریافت تماس  را دارند. در این حالت IP SPEAKER ها را می توان به عنوان سیستم پیجر استفاده کرد و  با تماس با یک IP SPEAKER یا گروهی از آن ها عملیات پیج را انجام داد،  بلندگوها Zone بندی شده و محدوده خاصی را  می توان پیج کرد.

در این سیستم هر اسپیکر خود به تنهایی یه Node شبکه محسوب می شود و امکان کنترل و تغییرات در آن ها بسیار آسان می باشد. ولی اگر هزینه اسپیکرهای تحت شبکه برای شما بالاست می توانید از اسپیکرهای آنالوگ در کنار آمپلی فایر تحت شبکه استفاده نمایید.

گروه ارتباطات پارسه با داشتن سالها تجربه در زمینه شبکه و voip، بستر مناسب و با کارآیی بالایی را در سیستم های پیجینگ و اسپیکر تحت شبکه فراهم نموده است، جهت مشاوره و دریافت قیمت پیجینگ شبکه در قسمت تماس با ما با مشاوران ما در تماس باشید. همچنین از فروشگاه پارسه می توانید از محصولات دیدن نمایید.

www.algosolutions.com